Slemmigt

Nähepp ingen som ville hjälpa. Nää nä.

I helgen fick jag superfina blommor av baby.


Tog tydligen bara kort på en av buketterna...

Blev så glad. Sötisen!

Något som gör mig mindre glad är de j-vlarna (ursäkta ordvalet men de är ju det) som inte kan ge f'** i vårt grönsaksland.
Blir aldrig av med dem.
Jag slänger iväg dem och allt möjligt men näää de kommer tillbaka.
Häromdagen fick vi nog. All sallad var helt slemmig..
Och denna synen gjorde mig äcklad:














Jag spyr.. Mördarsniglar!! Buhuuuu våran sallad =(

Blir så ledsen. Vi som hade så mycket i vårt lilla land.

Har ni samma problem??

Kommentarer
Postat av: Bonkan

ÅÅåh ja dom blommorna va super fina :D

2009-06-24 @ 12:53:09
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Josefine

Man tackar så hjärtligt. Inte liite mördarsniglar som befinner sig i ert trädgårdsland =(

2009-06-26 @ 17:34:07
URL: http://dendarfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0