Söndag igen

Regn regn och åter regn.
Visst hade varit mys om man tec hade varit med en kompis och hittat på nåt eller bakat eller gjort något annat skoj.
Men nu är jag själv och det gillar jag inte.
Men men... =)

I fredags var jag och en tjejkompis ute och åt. Alla ställen var upptagna eftersom det är massa typ militärer i stan nu från olika länder men tillslut hittade vi en thairestaurang där det fanns lediga bord.
riktigt god mat var det och många roliga konstiga samtalsämnen..
Ibland berättar vi nog mer för varann än vad man bör =)
Sen åkte vi en runda och kollade lite hus och så... Ja jag vet vuxenvarning på det ! =)
Var iaf en kanonkväll !!!! Tack gums!

Igår åkte jag in till stan och gick med kusse.
Var bara 1 köpcenter öppet så blev en snabb runda och sen gick vi och åt lunch.
Ceasarsallad =) åååååå vad jag älskar det!
Hur gott som helst!!!
Och som vanligt var det lika roligt som vanligt att träffa kusse.

Köpte dessa örhängena btw:


Japp självklart stjärnor =)

Igår efter jag varit på stan åkte jag ut till vårt sommarställe och mös lite.
Sen var kvällen lugn!!

Idag har jag inga planer...  Hoppas någon hör av sig....

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0