9250 dagar

Hipp hipp hurra hurra hurra... på min 9250 dag! Wiiiie!!!

Min AC i bilen är trasig.
Någon som kan hjälpa mig laga den???
Please =) Bilar är inte alltid kul att ha.


Idag fick jag tag på läkaren igen, han som kollade min fot när jag skadade mig.
Jag ville veta varför jag inte hört något från ortopeden.
Han hade inte skickat in remissen och det var den 16 februari som jag skadade foten.
Vilka nötter det finns!
Tycker det är för j-vligt att ingen kan hjälpa mig när en idiot till kille skadat mig på jobbet.
Jag har massor av skor jag inte längre kan ha, jag kan inte träna allt som jag vill, jag har dyra extra stöd på jobbet och jag har inte när något kommer mot tån.
Fast visst man ska väl vara glad att man inte har huvudet under armen.
=)

Semestern närmar sig med stooora steg och det ska bli riktigt skönt.
Jag är stressad till max på jobbet och inte bara magkatarren har blivit värre, jag har även fått ont i bröstet.
Så semester kan nog behövas.









Love



Kommentarer
Postat av: sara - michelles mamma <3

heej länge sen hoppas allt är bra med dig? gör du för nått nu för tiden? kram sara

2009-06-09 @ 10:48:20
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0