Angel 090308

Tusan jag kommer verkligen inte in i min gamla dator. Har ju alla mina kort där..
Hade varit kul att kunna lägga ut mer bilder i bloggen.
Måste fixa detta!

Kan visa hur fin min sambo gjorde mig i somras typ =)
Rånarluva, MC skydd och träningskläder...Läckert hihi

Haha så fult att den gubben kom med på tv:n samtidigt =)


Tränade igår och det gick bra med foten. Men efteråt gjorde det ajaj.
Men det kommer nog vara så ett tag.
Är så irriterad på den där killen som klämde mig.
Tycker INTE han var snäll. Hoppas jag aldrig mer träffa honom. Lätt att hämnas när man är arg.

Annars var dagen igår kanon =)

Idag är baby och kollar på fyrhjuling med sina vänner.
Nu ska han ha en sån hade han tänkt..
Men men det är ju hans pengar. Jag lägger hellre mina pengar på kläder och sånt =)
Myyyycket bättre hihi....

Lyssnar på skivor högt, ni vet sånt man inte gör när sambon är hemma pga av att man inte alls lyssnar på samma musik.
Så jag har det allmänt mys idag.
Blir ev träning senare.

Nu ska jag tvätta mitt hår.
Kollade på gamla bilder nyligen där jag har svart hår under det blonda och det var sååå fint.
Men det är oxå såååå jobbigt eftersom det växer så fort.
Kanske ska ta en brun ton istället, Inte lika jobbigt.
Hm.....
Svårt det där. Särskilt när man är blond. Allt suýns ju väääldigt väl, utväxter o dyl...



Kommentarer
Postat av: Lina

Hihihi cooool bild O=)

2009-03-15 @ 11:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0