Helgen

Hihi kul att se vilka som besöker min blogg =)
Vissa som "aldrig skulle läsa min blogg". Hi hi.

Helgen var kanon.
Började i fredags med att gå ut med några vänner.
Först var vi ute och åt, sen begav vi oss till biljardhallen där jag fick in några rejäla stötar.
Var riktigt grym på slutet =)
Sen gick vi ut och tog lite dinkar.
Är ju tyvärr inget bra dansställe öppet på fredagar så fick klara mig utan dans.
Go & gla begav vi oss sedan hem med nattbussen. Det var ju mindre kul eftersom jag fick åka igenom varenda stadsdel innan jag kom hem.
Somnade jättesent och gick upp tidigt för att åka hem till en vän där lek och kaffe stod på schemat =)
När klockan började bli mycket så tog jag bussen (vågade ej köra dagen efter) till Maxi och handlade.
Där hämtade sambon sen upp mig och vi åkte hem till svärfar och kollade på hundvalparna.
Sen åkte vi snabbt hem och bytte om för det var dags för 30-års kalas.
Kom hem hyfsat sent.
Sprang i säng, sov dåligt och gick upp 05:30 i söndags.
Det var ju dags för Ullared =)

Som vanligt hittar man ju massor av grejer...

Köpte allt möjligt. Schampon, disktrasor, rosa läppstift, rosa nagellack, tops, med mera.......

Självklart hittade jag även kläder =)


En söt tubklänning =)


En söt sommarklänning:


En gosig luvtröja:


Och så blev det lite annat... vita leggings bland annat.

Helgen var toppen trevlig!

=)

Kommentarer
Postat av: Carro

Aaahh! Den översta klänningen köpte jag mde sist då jag var där! Fast min är svart och vit! =D

2009-03-24 @ 03:38:00
URL: http://niiiilorac.blogg.se/
Postat av: Thessan

Åååh nu blev jag också sugen på att åka dit!!!! :D

2009-03-24 @ 06:31:26
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0