Lööööda igen

Av någon anledning så kollade jag och en tjejkompis på större delen av Lets Dance igår kväll.
Var ju en något annorlunda dans världens starkaste man dansade... Baloo och Odjuret.
Ja herregud, vete tusan hur han kunde vinna,.
=)

Idag gick vi upp klockan 07:15 och började dagen med en gemensam frukost.
Sen gick vi ut och städade i vårt förrådshus.
Ojojoj vad grejer man har.
Någon som behöver nåt speciellt? Vi har det säkert!

Sen åkte jag med mina föräldrar och handlade lite. Trevligt med lite sällskap.
Sen tog jag mig in till stan och gjorde några ärenden =)

När jag kom hem målade jag en piedestal. Den var tidigare mörkt mörkt brun men nu är den vit =)
Ska ta en bild så ni får se!

Nu sitter vi här hemma och ska egentligen hem till våra bästa vänner men vete tusan om vi orkar.
Imorgon ställs ju klockan på 04:00.... Näe,,, blir nog hemmakväll.
Och hemmakväll betyder cashewnötter =) Mumma ! !

Har laddat min kamera nu så ska börja ta lite bilder. Sånt är ju kul.

Förresten ska ni släcka ner ikväll? Det är ju Earth Hour!


Ha en bra kväll alla bloggisar och ni andra!!!!

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

kommer du delta i earth hour? :)

2009-03-28 @ 18:55:02
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Carro

Öh... nej... Det är rött vin...?

2009-03-28 @ 19:53:38
URL: http://niiiilorac.blogg.se/
Postat av: Elena

jo det är bra tack :D

2009-03-29 @ 11:53:37
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0