Slappar söndag

Igår var vi ju som sagt på bio.
Såg Män som hatar kvinnor.
Den var helt okej men lite småseg i början.
Och som vanligt kröp det ju i Angels kropp efter 15.20 minuter..
Men jag klarade av det trots att det var plågsamt när det kändes så.

Kollar just nu på Linda Rosings nya serie på tv.
Shit så fjolligt det verkar.
Och inga intressanta killar... Näe var ingen höjdare.
Någon som sett det?

Innan idag har jag storstädat.
Har även hunnit med att fixa middag.
Egentligen skulle vi hem till våra bästa vänner idag men killen åkte dit själv för jag känner bara för att vara själv.
Mår väl sådär egentligen nu pga all stress på jobbet, problemet med foten som gör att jag inte kunnat träna på 2 veckor, all stress överhuvudtaget just nu i mitt liv.

Imorgon börjar jobbet igen.
Och efter jobbet ska jag träffa en kompis som jag inte träffat på jäääääättelänge sen.
Återkommer om det.


Natti på er.


Kommentarer
Postat av: Sabina Delanie

VERY NICE BLOG :)



Many hugs Delanie!!!

2009-03-06 @ 00:03:47
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0