Gråa mysbyxor

Det blir inte allltid som man tänkt sig...
Skulle vara duktig och gå och träna idag men varken hann eller pallade.
Fick åka till apoteket och köpa pencillin (stavas?) som doktorn skrivit ut till mig för allt blod.
Sen kommer jag hem till en sjuk sambo.
Iväg fort som tusan för och handla blåbärssoppa.
Hem igen för att inse att satan vilken magvärk jag har. Har dessutom huvudvärk så här ligger jag nu med datorn i knät och bara önskar att det kunde bli en vecka senare ....
Ibland blir det inte som man tänkt sig.

I förgår natt höll jag på att bli galen. Var fortfarande vaken vid 03:30 ( 3 timmar innan klockan ringer).
Jag provade allt. Tillslut gick jag ner och la mig i soffan och kollade på tv.
Då händer nåt knas.
Påsen som står med sambons rena arbetskläder prasslar till.
Hm... Kollar ditåt.
Igen... Kollar igen.
Sen börjar det prassla i min påse som jag har i storarummet.
Sen ramlar nycklarna ner i golvet fastän de legat mitt på den. Och påsen är öppen. Jättekonstigt så jag gick upp igen och försökte sova i sängen. Efter någon timme lyckas jag.
Men varför ska saker hända hela tiden...

När jag ändå inte har nåt speciellt kul eller glatt att berätta så kan jag lika gärna ta upp nästa grej som är konstig.
Varför,,,, Varför har det blivit så inne med att gå runt i gråa mysbyxor???
På stan, på jobbet, hemma, på gym (inte så konstigt), överallt.. Gärna lite pösiga i rumpan. På tjejer alltså.
Är ju sååå sjukt fult,
Jag ser minst 3 varje dag.
VARFÖR?? Eller är det så att gråa mysbyxor och skinnjacka är snyggt ihop?!
Kanske är mysbyxor jättefint?! Isf är jag nog blind.


Love Angel

Kommentarer
Postat av: sarah

hej! . jo så ligger läget till ... Hur är det med dig?? Kram

2009-03-11 @ 08:25:49
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mysbyxor är bekvämt! :D Jag har dock svarta, inte gråa! ;)

2009-03-11 @ 17:56:03
Postat av: Nina

Jag håller mig dig angående det du skriver om gråa mysbyxor. Det är jättefult att gå runt med det ute.

2009-03-12 @ 19:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0