Utmaning 2


Även den här utmaningen kommer ifrån http://niiiilorac.blogg.se/
Här gäller det att lista 4 av mina ovanor:

1. Min shopoholic (stavas?). Jag kan handla handla handla... Shopping går före allt och det får definitivt inte dröja så länge mellan varje gång. Får abstinens om jag inte shoppar. Detta är en grej jag tror jag skulle behöva professionell hjälp med. Jag har problem! (wiiiie snart blir det Ullared by the way).

2. Kan inte varva ner, gör massor av saker samtidigt vilket ibland kan resultera i totalt kaos. Är så stressad ibland att det är farligt för hälsan säger doktorn. Jag jobbar på det!

3. Kommer kopiera Carros svar, Jag lider av en jäkla beslutsångest, alltid!
Jag kan aldrig bestämma mig för vad jag vill göra, vem jag ska träffa, vart jag ska gå, vad jag ska äta etc.


4. Jag måste kopiera Carros svar här med =). Jag är väääärdelös på att svara i telefon! Antingen har jag stängt av ljudet eller också har jag lagt telefonen någonstans så jag inte hör då den ringer. Eller har jag den på vibration under nånting så den inte hörs. Har iofs blivit bättre men vissa av mina vänner vill ju bara strypa mig. Särskilt eftersom de HATAR min röstbrevlåda =) MEN jag svarar nästan alltid på sms.. WHY?


Ni är alla utmanade !!

Kommentarer
Postat av: Carro

skratt Det är konstigt det där med telefonen... Jag svarar nästan alltid också på sms... Wierd! :-p

2009-03-17 @ 08:26:25
URL: http://niiiilorac.blogg.se/
Postat av: Kim

Kul att du är med och tävlar =)

2009-03-18 @ 00:25:06
URL: http://www.kimmelim.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0