Vem ska sova var?

Jag har tänkt på en sak. Ni som är sambo....sover ni alltid på samma sida av er säng?
Och isf varför?
Jag tänkte på det häromdagen när jag fick för mig att byta sida. Men kändes helt fel.
Varför? Ingen aning.
Men grejen är att när vi flyttade nu sist så bytte vi sidor automatiskt... =S
Märkligt tycker jag,
Hade min sambo bytt plats med mig bara sådär hade jag nog blivit irriterad...
Ta min säng sådär.... Vilken katastrof det hade blivit...
Känner ni igen det elller är det jag som tänker way to much? =)




Äntligen helg. Vilken slitvecka det har varit.
Ska försöka mig på att träna idag, inte säkert alls att det går.
5 veckor sen typ sen sist, inte bra.
Ska jag gå ner de kilona som jag gått upp så får jag ligga i.

Sen ska jag till stan och träffa en gammal kompis.
Ska bli nice.

Sen får vi väl se vad kvällen erbjuder.
Vad ska ni göra?

Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

tack så mkt! hoppas du får en härlig lördag :)

2009-03-07 @ 08:42:03
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Thessan

Vi har varit tillsammans i 2,5 år å under den tiden har vi alltid legat på dom sidorna som vi har nu :P Jag skulle inte kunna byta ;)

2009-03-07 @ 09:26:01
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

missa inte min tävling du har chans att vinna en scarf du behöver bara lämna en kommentar lycka till. :-)

2009-03-08 @ 10:47:11
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0