Back in Business

Jag gick på mitt egna larm.
Japp jag glömde helt bort det så nu är man på film =)
Som tur är så kom ju inga tut-tut men ändå pinsamt att "missa" sitt egna larm.
Haha....

Tillbaks på jobbet är jag...såklart. Max två dagar sen pallar jag inte vara hemma mer.
Och snart stundar helgen.
Hoppas att min förkylning håller sig lugn för i helgen drar vi till Göteborg.
Japps...Ska bli såååå kul.
Blir Liseberg med ett gäng och sen på kvällen ska jag och några girls ut och göra stan osäker.
Dagen efter blir det kalas så helgen är fullsmockad. Me like!
Hoppas på fint väder =)

I övrigt känns det faktiskt bra med livet.
Har mina vänner nära, min familj betyder allt...
Vad mer kan man önska sig =)
 Ibland är livet bara Great!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0