Otäckt eller....?

Vissa saker förstår jag inte...
Jag känner ju av energier och sånt.. Hemma har vi ju endel sånt...
Men har börjar känna av typ andra grejer..

Som tex en kille som jobber på mitt jobb...
Ända sedan jag började prata med honom har jag "vetat" att hans pappa är död.
Ska du till mamma och syskonen och så har jag frågat för jag "visste" att pappan inte fanns.
Hur kan jag känna detta? Han har aldrig sagt nåt om detta.
Igår var jag tvungen att fråga killen...
Jag sa som det var att han förmodligen kommer tro jag är dum i huvudet...
Han blev väldigt förvånad när jag sa detta och dessutom sa att han är lik sin pappa.
Otäckt och vet ej varför jag känner sånt...

Men det är inte alltid jag känner av grejer... skumt

Kommentarer
Postat av: Eric

Hej, gud så pinsamt att be om hjälp såhär genom bloggar. Är aldrig och läser sånt här men jag vill verkligen hjälpa min lillasyster! Jag undrar bara om du vill hjälpa henne att vinna en resa till New York. Det skulle verkligen uppskattas så gärna som hon vill dit! Hon har drömt om att fara dit enda sen hon var 5 år gammal, och nu har hon en liten chans till att vinna det. Skulle värmas så gott om hjärtat att veta att jag hjälpte henne lite i denna tävling.

För att hjälpa henne så klicka på länken, sedan “boosta detta bidrag” och du har just “boostat hennes ego” och hon är en chans närmare att vinna..

Tack.

Postat av: carru

Heej =) fin blogg du har! Om du vill ha fler besökare så tveka inte att klicka på denna länk http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=liiine89 du får garanterat fler läsare!! Ha det super! =)

2009-11-16 @ 23:41:19
URL: http://carulinenilssun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0