Min helg =)

Min vecka har varit ganska fullspäckad.
Jobbade min heltid måndag-fredag.
Slutade en timme senare i fredags, 18:00.
18:00 gav jag mig hem och packade klart och åkte till Oskarshamn, 20 mil.
Sov där.
På lördagen gick jag upp 04:30 och jobbade där till 18:12.
Åkte direkt hem, 20 mil.
Bytte om fort som f-n.

Sparkar på ett löv i hallen för att sparka det åt sidan.
GGGGGGGGGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Det var inget löv.
Kattj-veln hade bajsat inne. En olycka eller inte, ingen aning.
Hade verkligen 0 minuter marginal så var ganska försenad.
Slänger mina äckliga strumpor. Torkar bort skiten.
Ner med mattan i tvättkorgen i en påse.
Upp på övervåningen, nya strumpor.
Ner igen, ut och iväg....
Mot Karlshamn.
Jobbade till 02:30 i dörren på ett place där.
Det var riktigt kul faktiskt.
Fick avvisa ganska många men ingen som var överdrivet otrevlig iaf.
Skamliga förslag, trevliga människor, bråk och glädje....

OV hade fullt upp. Polisen kom oxå så det var händelserikt.
Det var faktiskt ett kul jobb.
Åkte därifrån strax efter 03:00 eftersom vi satt kvar ett tag i baren.
Åkte hem. Försökte sova. Katten skrek. Jag gick upp. Jag gick och la mig.
Katten skrek. Katten tyst. Jag somnade. Sambons klocka ringer. Jag vaken. Katten och sambon går ut. Jag somnar igen en stund.
Inte mycket sömn men är inte alls trött just nu iaf.
Såå så var min helg =)

Idag har jag hunnit med att ta undan tvätt, duscha, städa, vattna blommor, slöa....



Vad gör ni???




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0