Tllöööööötttttt

Goooomorrrrrroooooonn goooooomoooooorrrrroooooon!
Whatz up?

Jag är TRÖTT!!!
Knappt sovit nånting.
Kom hem typ halv tre i natt och sov någon timme bara.

Var ute igår med M.
Sååå trevligt!
Vi var först på Montmartre



Vi åt jättegod mat =)



Och självklart efterrätt =)



Mätta o belåtna gick vi sen vidare till Nivå
Mojito (moskito) beställde vi. Det var det äckligaste jag druckit.
Men var ju tvungen att prova.
Smakade bara lime och mynta.. Beskt som f-n. Inga mer såna blir det =)



Vidare bort till Olearys.
Där fick jag min favvis- White Russian.
=)
Då blev ju kvällen genast bättre =)

Var väldigt annorlunda att inte ha festat innan man går ut. Lite vuxet sådär =)
Dessutom finns ju inga roliga ställen att dansa på på fredagar så vi två tiden åkte vi hem.
Och vilken skillnad det är på folk. Ser direkt vilka som åkt in i gamla volvobilar med rävsvansar på antennen =)
Men jag hade iaf trevligt och mycket skratt blev det !!



Va hur trevligt som helst. Men blir en lördag nästa gång =)
Tack M för igår. Alltid lika trevligt!  Kram på dig *

Dagens kommentar igår:
Jag; Denna grädden sätter sig som en flytväst runt magen".
M; "Bomull runt hjärtat menar du =) "


Haha ja vad ska man skylla på...hårfärgen kanske =)

Idag är det verkligen höst ute. Skönt iaf att solen tittar fram =)
Katten hänger i trädet och sambon sover för han har jobbat natt.




Ha en underbar dag ! ! !

Jag ska ta mig i kragen o klä mig o göra mig iordning..
Svinkallt hemma... Brrrrrr...

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken trevlig fredagkväll du hade! =) Vuxenpoäng på att inte ha druckit innan utgång! =p

2009-10-31 @ 10:02:42
URL: http://niiiilorac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0