Negativ upplevelse

Lillkisen har kissat inne x antal gånger nu.
Det värsta var i helgen då hon kissat på överkastet.
Sen när jag tvättat klart ser jag att hon kissat igen på alla sängkläderna.
GAAAAAAAAAAAHHHHH!!!
Jag fick tvätta allt. ALLT!
Det var inte kul.
Andra gången hade jag lagt dit en filt mellan oss som jag fått av mamma till henne.
Då kissade hon på den (tur i oturen).
Så nu får hon inte vara där uppe i sovrummet mer.
Får ha det så ett tag iaf.

Idag har jag ätit nåt fruuuuktansvärt äckligt.
Fiskbullar...i hummersås!
Fy f** så j*kla äckligt det var.
Bara lukten fick mig att klökas.troligt ö
Och smaken....ja det var en upplevelse. En negativ upplevelse.
Jag ska ALDRIG ALDRIG ALDRIG mer äta fiskbullar.

Förresten i söndags var vi med mina föräldrar på kinarestaurang.
Gottit =)
Men nu vill jag inte dit på ett tag.


Fick ett roligt/trevligt mail från grannen ikväll.
De tyckte att katten roade dem med sitt skuttande och springande i trädgården.
Vi har ju börjat släppa ut henne ibland och hon är en sån chicken.
Springer kutryggig och reser ragg och är rädd för allt.
Sjuuukt fort springer hon och skuttar och har sig.
Kul att folk är roade iaf =)

Nattinuffs*



Kommentarer
Postat av: Bonkan

Jaaa för tusan bara stäng till sovrummet! SÅ fick vi me göra en period.....

2009-09-01 @ 21:40:01
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0