Lill-lördag!!

Gokväll sötisar!!

Jag var och tränade för första gången på två veckor igår.
Det blev Combat. Är ny release nu och den var faktiskt helt okej.
Var skönt att röra lite på fläsket iaf!!!

Btw har jag berättat att Fanny flyttat in hos oss?
Vem f-n är Fanny tänker väl ni =)
Jo detta är Fanny:

En liten hund på 1 år... adhd symptom som sin matte =)
Väger runt 25 kilo.

Den lilla ligisten sprang omkull mig igår så jag skrapade upp benet och händerna och fick ont i benet.
Hon har dessutom hunnit äta en spann och ett tuggben i plast.
Och hon ska vara med ÖÖÖÖÖVERALLT!.
Men hon är söt med =)

Hon är dock lite otäck om man inte känner henne för hon springer och visar tänderna typ hela tiden. Hon har gjort så sen hon var liten.
Men hon är inte arg eller så hon ser bara lite mongo ut =)
Hihi... sötisen!!!

Btw jag fick kinesisk akupunktur häromdagen.
Tänk om man slapp alla läkare och mediciner och bara gick och fick sånt.
Wow säger jag bara för den som inte testat!!!

Lina och lilla Ninni kom på besök en snabbis ikväll.
Sötisarna hade med sig en fin blomma och ett paket.

Finare i verkligheten...vill ha ny kamera så bilderna blir bra.
Hur som helst, jättefin...och ROSA =)

I paketet låg dessa:

LOVELY eller vad??? Jag älskar dem!!
Tack så mycket gums!!!!
*kramar om*








Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

tackar så mycket :D

fina trädgårdsredskap :D rosa & allt :D

2010-04-07 @ 22:17:09
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0