Hipp hipp hurrrrrrraaaaa

Åhhh vad kass jag är på att uppdatera.
Så himla mycket nu plus att jag varit sjuk.
Jag har jobbat på dagarna och legat sjuk om kvällarna.
Såååå drygt,. men nu börjar jag bli bra igen =)

Igår fyllde jag år!
Tack allihopa som grattade mig både med presenter, sms och samtal.
Stoooor kram till Er!!!
Ska fira lite grann på lördag med familj o så.
Ska försöka ge mig på att fixa en smörgåstårta. Spännande som tusan hihi.

Jag har en del planer nu i mitt liv.
Kan inte berätta allt just nu men snart så kanske.
Tycker det är svårt dock att nå sitt mål...
Hm.. Men bara till o kämpa för att nå dit man vill antar jag.

Kommer uppdatera mer ofta nu tänkte jag,
Kanske tom börja använda kameran =) Wiiii vore kul.

Allt bra med er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0