Navelpiercing i örat....

Vart har tiden tagit vägen???
Har städat, tvättat, gjort smörgåstårta, varit på stan, varit och kollat klinkers....
Om lite mer än en timme kommer lite besök.
Då blir det lite kalas för mig eftersom jag fyllt år.
Alltid trevligt när det kommer folk! Me Like!!

Förresten jag fick en present med posten häromdagen.
Jag blir så full i skratt....
Det var från svärmor.
Jag fick en navelpiercing.. Harley Davidson smycke, såklart, med en stjärna.
Grejen är den att jag inte har hål i naveln..
Och det vet hon!
När vi pratade på kvällen i telefon så sa hon att hon inte visste vad hon skulle ge, men det var ju en stjärna på.
Jo visst var det det och jag älskar stjärnor, men jag har inget hål i naveln... "Du kan ha den i örat", säger hon då.
"Nä men vad knas, skitfult o fjolligt ju", säger jag. "Jag har det", svarar hon tillbaka..
Oooops... men seriöst, navelpiercing i örat känns inte helt okej.
Och man är liite för gammal för navelpiercing..känns det som nu iaf.
Men det är ju tanken som räkas, riiight?
=)


Jag köpte en så söt väska idag i stan... måste visa den sen.
Ska bara hitta kameran... detta eviga problem ATT HITTA SAKER.
Blir galen. Vill flytta NU så man får ordning.
Men vi fick ej lämna lägenheten tidigare tyvärr =(

Nu ska jag leta upp lite kläder o ha på mig på mitt kalas.
Vad ska ni göra i helgen??

Kram



Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

hur har din lördag varit sötnos? (:

2010-02-14 @ 01:52:08
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Hoppas du får en underbart fin alla hjärtans dag!

2010-02-14 @ 17:02:58
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0