04:30...fan vad nice

Ikväll har jag varit på Combat. Såå skönt är det.
Man blir himla svettig så det känns att man får ta i lite.

Imorgon jobbar jag extra. 06-18, så klockan ringer lite fint runt 04:30.
Är ni inte lite avundsjuka nu?=)
Sen när de tolv timmarna gått ska jag hem och packa lite och städa.

Sen är det lördag.
Och vad händer då??
JoooOOOoooo... ULLARED!!

Ska sprida lite pengar tänkte jag.
Har en fetelista på saker jag vill köpa.
Spännande o se hur mycket man kommer ha med sig hem =)
Me like Ullared!

Nu är jag så sjuuukt trött för det har varit en tuff dag på jobbet.
Men hörrni, sov så himla gott.
Jag ska läsa lite innan John kommer...

Natti natta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0