40 kartonger någon???

Gokväll!!!

Ingen som har typ massor av kartonger hemma?
Flyttkartonger...

Japps, vi ska FLYTTA =)

Har köpt hus med sambon och det ska bli såå nice med eget hem.
Jag är så spänd och förväntansfull och jag hoppas jag kommer få mycket besök av mina vänner...=)

Kan knappt vänta tills man flyttar.
När allt kommer på plats.

Tyvärr en del saker vi saknar.
Som ett köksbord.
Det är typ prio 1. Det måste vi ju bara ha.
Tips på nåt fint???

Sen får man byta ut gamla möbler efter hand.

Kommer bli så kul med egen trädgård o sånt..

Wiiii.... men kommer självklart sakna vissa saker med läget vi har nu.
Men men....

Så glad är jag iaf!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Bonkan

ÅÅåh spännande :D Vart tar ni vägen?? :)

2010-01-12 @ 05:58:27
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad roligt, grattis grattis!! Härligt att få eget och trädgård! Kram

2010-01-12 @ 09:09:55
URL: http://johannala.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis!! vart ska ni flytta? hur stort är huset? nyfiken Berätta ALLT :D

2010-01-13 @ 09:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0