Fredag

Känner mig jättetrött nu.
Kom nyss hem från några vänner.
Pratat om huset o bestämt hur det nya badrummet ska se ut =)

Igår efter jobbet kom Lina hit, en kompis.
Vi träffas alldeles för sällan.
Hade jättetrevligt o pratade mycket =)
Me Like Her!! =)

Nu är det helg. Jag har knappt några planer.
Ganska skönt ändå för nu vill jag bara göra saker jag verkligen vill.

På tal om annat:

Ibland tycker jag livet är så orättvist. Har en vän som mår riiiiktigt dåligt.
Jag är så orolig för honom för han har gett upp.
Detta krossar mitt hjärta för jag hatar att se andra må dåligt.
=(
Känner mig så hjälplös men visar iaf att jag bryr mig.
Vet ej vad mer jag ska göra.
Livet är inte alltid lätt, men att se någon ge upp, när man bara ser den personens tomma blick...då mår man inte bra i hjärtat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0