Gekås

Ojojoj vad grejer jag köpte igår på Gekås.
114 grejer, men kom bara hem med 113.
Det var mycket grejer till huset så när jag kom hem packade jag bara det direkt i en kartong.
Tog inga bilder igår för glömde helt bort det.
Men kul hade vi iaf och möe saker blev det.
Me like Ullared =)
Hälsenorna är intakta eftersom det var väldigt lite folk.
Inga köer nånstans i varuhuset...såååå skönt! Aldrig varit med om det tidigare.


Idag har vi haft lite folk som tittat på vårt hus.
Hoppas verkligen någon kan flytta in tidigare, men enligt hyresvärden så blir det inte så.
Vi får la se vad som händer...
Spännande ju!


Idag blir det nog Zumba och sen ska jag hem till Lina och busa.
Såå kul ska det bli. Träffa gums och leka med barnen, det är grejer det !!!


Nu blir det bloggläsande!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0