Knölen

Jag älskar action.
Skulle göra vad som helst för att få vara med i ett avsnitt av Cops.
Men när man väl har chansen att se action live... vad gör man då?
Jo man sover för första gången på länge borta.
TYPISKT!
Hade action i trädgården med knivar och hundar och pepparspray mm...
Och så är jag inte hemma. =(
Jag har otur.....

På tal om otur..
Jag var hos läkaren idag.
Denna gången trodde de att knölen som kommer ibland på halsen är en cysta.
Så jag fick remiss till sjukhuset.
Är det det så ska jag ev opereras.
Ja det var ju trevligt.
Men tar såååå lång tid att få ett svar ju.
Remiss = månader av väntan
Men bra att de ska kolla upp det nu efter så lång tid.
Men får hoppas på det bästa nu då.


Sitter o fryser som f-n här hemma.
Fy vad kallt vi har det.


Ser ni Cops nu förresten?=)
Me like!!

Nähe om man skulle ta tag i sitt liv o göra nåt.
Skulle tränat men är förkyld o har ont så jag avvaktar lite.

Kram på Er!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch låter inget roligt alls det där med knölen på halsen. Hoppas att det inte är något farligt. Sugen på att ses en dag? Kram

2010-01-07 @ 21:47:11
URL: http://johannala.blogg.se/
Postat av: Annie

Har du någon favorit blogg? Har då några tips på bra bloggar som är värda att läsa?

2010-01-09 @ 17:10:15
URL: http://anniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0