Snoooooräzer....

Gò kväll!!! =)

Vilken dag det varit...

Var uppe runt sju och fixade mig iordning och värmde varm choklad.
Det var snowraceråkning på schemat.
Mot backen o mötte upp M.

Och oj vad kul det var. Tog ut min gamla snowracer som jag fick när jag var väääädigt liten.
Vi hade sjukt kul.
Jag flög av en gång och blev blöt och kall direkt. Man äger ju inte direkt termobyxor numera =)
När M åkte en gång hörde jag henne ropa "ÅH HEJ" och sen flög hon över ett gupp. Hon flög åt höger och snowracern åkte till vänster.
Såg sjukt kul ut =)
40 minuter var vi i backen.
Sen var det dags för fika på utsiktsberget =)
Fikan varade i 50 minuter =)
Myyyyys!!
Finns bilder på detta (några eftersom någon, läs jag, glömde ladda den) men har ej lagt in dem ännu.

Efter det var vi hemma o bytte om och sen bar det av till stan.
Jag har ju försökt ta tag i min shoppoholic så jag har faktiskt inte handlat på 14 dagar.
Men det sket sig lite.
Har haft mina stövlar i många år och de läcker in underifrån så jag var helt dyngsur om mina strumpor efter bara några minuter så vi gick och köpte ett par stövlar och sen slängde jag mina i papperskorgen =)

Så det var ju nåt jag var tvungen till ju =)

Ikväll lagade min sambo middag, skönt att jag slapp.
Han gjorde potatis, sås och rådjursbiffar. Det var sååå gott!! Duktigt han är ibland=)


Nu ska jag kolla lite bloggar... kanske just DIN!

Kram på Er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0