Stress

Ojojoj vad jag är trött...
Hatar när jag är såhär trött.. Eftersom jag har stora sömnproblem så blir nätter då jag är trött extra jobbiga.
Låter knas i know. Men det är faktiskt grymt jobbigt med sömnproblem.
Oftast vilar jag bara ögonen. Sover aldrig tungt.
Hör allt runtom mig o vet allt som händer.
Inte så bra med sömnproblem för hälsans skull.
Särskilt inte i mitt tempo o med min stress i kroppen.
Var en person som sa till mig i förra veckan att jag leker med mitt liv.
Det kändes tungt att höra.
Men visst, det är ju så.
All den inre stress jag har och med den lilla sömnen så lever jag farligt.
Även de stunder jag verkar ganska lugn så är jag sååååå stressad. Har ständig magkatarr.
Alltid stressad o känner mig uppjagad. Måste alltid ha 15 saker att göra.. Klarar inte av när jag hamnar i lugn miljö för jag får panik...

Ska försöka ta tag i detta för man vill ju inte dö när man är 25.
Måste ta tag i det.

Har tänkt på att ev prova på yoga.
Men finns knappt såna pass på de tider jag kan så får kanske skaffa mig en sån där yogavideo som man kan ha hemma.

Promenader kanske hjälper. Lugn o ro med en bra vän...
Hoppas det blir lite mer sånt nu när snön snart försvinner (min förhoppning iaf).

Nä man får ta mer hand om sig själv.. Livet kan bli alldeles för kort annars...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0