Angel rocks

Hopp...någon som såg en berusad tjej med raka lockar och som pratade osammanhängande "svenska" igår kväll?


Ja, isf var det mig ni pratade med=)

Igår runt fyra började vi med grillning med jobbkamraterna..
Dricka blev det ju med i form av alkohol.

Vid sju var det dags för bowling och trots att jag hade några öl i kroppen lyckas jag vinna över de två jag spelade mot. GÖTT!!!
Angel Rocks!!!

Sen blev det mer dricka och sen utgång.
Var på ett nytt ställe i stan.
Var inte så impad på det faktiskt.
Trodde det skulle vara bättre. Men sällskapet var trevligt!
Men men jag kom in och jag slapp visa leg..=) wihoo..
Hm eller är jag i den åldern nu då jag borde bli glad om de hade frågat om leg?=)


Var ju endel känningar ute men inte många.
Jag lyckades få tillbaka min svenska efter en stund ute med=)

Angel rocks!!!


Får väl be o ursäkt till Lina med som fick ett vääldigt udda svar på sms igår.
Jag skulle skriva "Jag häller upp vatten".
Men jag skrev :
"Jag ägg i abdut"
Sen ser en kompis att jag skrivit galet fel...
Så jag skickar, vad jag tror är rätt:
"Jag lager i båset".

Mobil+alkohol= INTE bra


Hihi... Förlåt lina om du läser detta!!!!


kram på er








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0