Berg-och dalbana

Jag har tvingats på en biljett till en åkattraktion.
Jag skulle vilja hoppa av men den stannar ju aldrig.
Det går om och om igen...

Jag sitter långt bak och kan inte se framåt.
Kan ibland känna att det går uppför.
Jag kanske skrattar och har skoj men lika fort kan det gå nerför.

Det är dalarna jag avskyr.
Det går för fort.
Jag skriker och gråter.
Jag mår illa och vill kräkas.
Mitt hjärta bultar av fasa.
Jag vill bara slippa ifrån skräckfärden.
Men det är mitt liv... det går ej att hoppa av...

Mitt liv är en berg- och dalbana....


Kommentarer
Postat av: Bonkan

Låter inget bra tjejen :( kramar

2010-05-06 @ 07:21:04
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0