Ullared med tjejerna

Gokväll!!

Ja...ska jag berätta om vår lilla camping/shoppingtripp nu då?
Var ju en vecka sen nu...

Jo....
Efter någon timmes sömn på fredagsnatten så ringde klockan runt tre.
Klädde på mig och asade in packningen (och jag skojar inte...det var PACKNING!!) i bilen och brummade hem till Lina.
Där bytte vi bil och hämtade upp två andra tjejer och körde sen mot ULLARED =)


I Växjö var vi alla hungriga så då plockade vi fram och hade värsta lyxen.
Kaffet drack vi i champagneglas =)


Goa smörgåsar blev jag bjuden på med. Här är det lyx i baksätet =)
Är te i det glaset,,, inget annat =)



När vi kom fram mötte vi upp en annan tjej och shoppingen kunde börja =)

Första dagen var vi inne två gånger..

Fem tjejer skulle campa i en husvagn och dricka alkohol..
Vi köpte lite mat och tog fram engångsgrillen jag släpat med.
Kyckling och sallad...mumma

Vi bodde i den husvagnen där tjejen tittar ut lite =)



Eftersom det regnade fick vi ha grillen halvt inne typ...
Såg lite konstigt ut när man satt inne och kollade ut

Märkte det mer senare när jag gick ut i förtältet



Kunde fan gått riiiiktigt illa =)
Jag fick astma och fick ta lite luft ... galet var det!..
Men maten blev god och det är huvudsaken, eller?!

Maten:


Ljus hade Lina med sig med.. hon tänker då på allt =)



Sen blev det ju dricka såklart... var burkar lite här o var =)


Chips och mys


Alkoholen korkades upp ganska snart efter att vi kommit innanför dörren till husvagnen.
Vi visste att det fanns ett Harrys i Ullared...
Men var ju huuuur litet som helst när vi kom dit.
Ingen musik, en bartender som fick slå upp drinkrecept på internet och ja... nä var inte många rätt på det stället.


En av tjejerna kände en kille där uppe som ställde upp o körde oss in till Falkenberg (tror det var så det hette, vi trodde ju vi var i Vetlanda hihi)...
"Ni måste hoppa ur bilen direkt när jag stannar och då kommer två killar att möta upp er och ta er till ett ställe".
Ja lät ju inte alls konstigt..men men vi var på lyset så man tänkte inte så mycket på det.
Väl framme kom det två killar och tog oss till ett ställe.
Vi smet iväg ganska så snabbt och ner på toaletterna.
Var ju ganska snajsigt där iaf... stället i sig sög.
Här är vi...inte bästa bilden direkt men ja..hm....=)
Jag i rött o svart och Lina i fina somriga färger.





Om man säger såhär...vakterna visste mycket väl vilka vi var när vi gick efter några minuter =)

Nä alltså fy fasen vilken död stad det var.
Om jag så fick betalt skulle jag aldrig mer åka dit.
Det enda de hade var vakter och nån enstaka gäst.
Helt sjukt!
På ett ställe när vi visade leg så var de kass.
Jag visade fel legg men de kollade inte ens fotot, bara när man var född.
Då kan ju vem som helst låna andras leg för att komma in ju.
Galet!!!

Nä vi borde stannat i husvagnen helt klart.
Men men var ju roligt ändå med tjejerna =)

Hos oss var det inte klackarna i taket..mer klackarna i väggen eller nåt..
Hihi...



Vem har sagt att det är städat när tjejer campar




Tillslut somnade vi iaf i vår lilla husvagn.
Dock gick jag in i fel vagn på väg från toaletterna.
Men no worries.
Jag löste det så fint =)

På morgonen var det shopping på schemat igen =)
Såg en himla lustig man där inne. Fick tyvärr ingen bra bild men lite ser ni nog.

Ljusblå foppatofflot, ett stort skärp, rosa silkesdräkt, kungakrona på huvudet, långt skägg, luktade illa...

Vissa människor har inte alla hästar hemma.

Och påtal om häst... den som säger att Gekås inte har allt... De har fan fel=)
Titta:

Snacka om att de har ALLT!!!

Det var precis så vi fick in allt i bilen.

Mitt i allt finns även en stor rullgardin, lite fiskespön och skurmopp...
Men det gick in =)
När det bara var jag och Lina kvar i bilen så märktes det knappt att någon tagit ut saker ur bilen:


Har glömt bort att ta kort på grejerna. Har bara några.
Men ni kan få se dem iaf

Medicinlåda:


Klocka... kass kamera så bilderna blir skit.








Finaste moppen i stan


Mattor


Massa annat blev det med...kläder och stuff!

Oj blev långt inlägg..
Men nu fick ni iaf se lite av hur vår helg var =)

Tack tjejer för alla goa skratt!!


Kraaaaam



Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: Tack :)

hur mår du idag då?

2010-05-16 @ 12:48:02
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: Gabriella

fin header .)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0