MK

Igår hade jag den bästa dagen på väldigt väldigt väldigt länge.

Jag har tre jobb.
Ett ordinarie och två extrajobb.
Mitt ena extrajobb gör jag enbart pga en anledning... positiv energi.

Efter flera år på ett ställe med mobbing, negativ energi, stress, magbesvär och sömnproblem hamnade jag i botten.
Mått dåligt varje dag.
Sen kom det en tjej hem till mig och visade Mary Kay produkter och jag blev fast.
Hennes energi, hennes glädje, allt...
WOW !!
Så vill jag vara tänkte jag.
Så jag skrev in mig och började sälja hudvård och makeup inom Mary Kay och ska gå en del utbildningar som hudvårdskonsulent och sen hitta positiva tjejer (o ev killar) som intresserar sig för en vacker utstrålning och som vill känna sig fräscha. Ser fram emot det =)

Jag har aldrig hållt på med hudvård innan.
Tvål och vatten och hundratals billiga saker från Ullared har varit det jag haft..
Sen provade jag MK och blev fast.
Nu fattar jag liksom att rengöring och fukt har ett samband och nu vet jag vad foundation är =)

Så igår var blev jag bjuden till Göteborg på konferens och jag träffade bara positiva fräscha människor och jag är sååååå glad.
UNDERBAR dag !!! =)

Lyckan sitter frtfarande i !!!

LoveLy ! ! !

Nu ska jag jobba så imorgon är jag tillbaka här igen =)




Kommentarer
Postat av: Bonkan

Absolut deras produkter e jätte bra :)

2012-04-01 @ 18:19:18
URL: http://bonkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0