MK möte

Ikväll har vi haft en underbar kväll med Mary Kay möte.

Ja som ni kanske vet så jobbar jag bland annat som hudvårdskonsult och makeuprådgivare.

Har man en hudvårdsklass så bjuder värdinnan in 2-3 väninnor som får prova produkter för ansikte och händer.
Tar ca 2 timmar.
Som tack för att jag får komma och visa produkterna så får hon en gåva av mig.
Bokar hon flera klasser med 2-3 stycken i per klass så får hon fler gåvor.


Vill de hellre ha en SPA träff där de får göra sina fötter, händer och läppar mjuka så finns det alternativet också.
Varför inte samla några stycken hemma i din trädgård och så kommer jag med produkterna så de får testa. Sommarmys =)
Här behöver alla ha med sig varsin balja och handduk.
Kan va hur många som helst på denna klass.

Makeuprådgivning håller jag också på med och detta får man boka vidare med mig när man gått en hudvårdsklass eftersom en bra hudvård är A och O för en snygg makeup.

Inget köptvång, kostnadsfria klasser/rådgivningar... hur låter det?
Vill du inte ha nåt hemma hos dig går det bra att ha det hemma hos mig.
Det är helt enkelt mys.

Just nu håller jag klasser i karlskrona, ronneby, kalmar, oskarshamn, karlshamn.
Jätteroligt =)

Vem vill liksom inte ha fin hy o mjuka fötter nu i sommar =)



This is my life =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0