Sweden Rock

Förra året jobbade jag på Sweden Rock men i år blev det inte så.
MEN jag var iaf där med min sambo på lördagskvällen och kollade lite.

Vi köpte varsin typ jacka, ascoola.

Jag har ju ett intresse för MC gäng.
Tycker det är intressant, står ej för det de gör men som sagt tycker det är intressant.

Hells Angels hade tält där i år igen där de sålde grejer o när vi stod o pratade med en polis i närheten så hamnade vi mittemellan HA och Bandidos.
Rätt mäktig känsla att se dem o att de inte gör nåt när de är så nära varann.
Var ju såklart fler gäng där som Red & White osv men det var lugnt.

Folk tycker alltid det är så konstigt att jag intresserar mig för MC gäng... jag fattar inte varför.

By the way...TACK till er som stöttar mig i mitt nya arbete som sminkrådgivare och hudvårdskonsult.
Jag tycker det är sjukt kul o snart ska jag ha SPA kvällar o så =)
Att det kan va så kul med fin hy =)


Kram Angel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0