Flyttad o klar

Då var man på plats på Öland.
Flytten gick bra eftersom jag flyttat lite i taget sen i augusti typ.
Men har inte plats för alla kläder. Det är JÄVLIGT synd.
Jag vill ju shoppa mer =)
Men men det får lösa sig.
Känns lite jobbigt bara o pendla 12 mil till jobbet enkel resa. Löser sig la det oxå så småningom.
O saknar min lilla hund.
Saknar att han är galen o jobbig.. hoppas han iaf har det bra med husse.
 
SItter just nu blixterförkyld o ont i halsen så har varit hemma i två dagar från jobbet.
Det suger. Man vill ju göra saker men man pallar ej.
O imorgon har vi egentligen julfest men vet ju ej om jag kan gå än.
 
Var hos läkaren häromdagen eftersom jag har så himla ont i magen.
Hade ju en inflammation i magsäcken o i tarmarna för ett tag sen.
Men nu är nåt annat fel så fått tid till att få ner en kamera i magsäcken. Det är jätteobehagligt. Jag har gjort det innan. Man ligger på sidan o en massa människor håller i en samtidigt som en läkare för ner en stor jävla slang i galsen med en kamera på.
Man klöks o det kommer vätska ut ur munnen o man känner det som att man blir kvävd.
Nä fy fan...uscha. Men vill ju veta vad det är för nåt som gör mig så dålig.
Hoppas de hittar nåt o att det inte är allvarligt.
 
Snart är det jul. Känns konstigt.
Jag firar ju inte direkt jul eftersom vi inte har barn i familjen. Vi har bara träffats o käkat lite.

Men julen kommer bli annorlunda i år.
Min mommo lämnade ju oss för några månader sen så denna julen kommer bli extra jobbig för både mig o min familj. Framförallt för min älskade moffa. Han mår inte bra o jag lider av bara tanken på det.
Men jag vet att hon ser oss från himlen.
 
Men julen kommer även bli annorlunda pga att jag separerat med mitt ex o mitt hus.
 
O att jag nu har en ny familj.
Med en fin kille o tre bonusbarn.
Så blir nog lite julfirande ändå.
Paket o julmat.. låter mys men känner ändå stor sorgsenhet på jul.. varför vet jag inte riktigt. Känt så så länge jag kan minnas.
 
Jag hoppas ändå att denna julen kommer bli bra.
Framförallt för min moffa. O min mamma.
 
Sorgen är kärlekens baksida!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0