Snart flytt

Det är mycket nu.. om en vecka ska jag flytta ut ur mitt hus.
Blandade känslor..
Att lämna sitt hem o sin hund känns hårt.
 
Fatta vad grejer man samlar på sig alltså. Sålt på loppis, skänkt, slängt..ändå sjukt mycket kvar.
Galet =)
O jag har ngenstans att göra av de flesta av mina kläder. Känns mindre bra. Älskar ju kläder!
 
Längtar till sommaren när allt lugnat sig o man förhoppningsvis kommit vidare o "glömt"  huset o hunden.
Men det gör ont nu.
Min lilla Hero <3
Så fin så det gör ont.
 
Har blivit sjuk av all stress i livet..jobb, flytt, känslor osv har gjort mig dålig o jag behöver nog gå till läkaren igen men tar mig inte tid.
Behöver få ro i min kropp.
Tips på hur?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0