Grattis pojken ! !

I lördags fyllde killen år!
Hrra hurra hurra ! ! Love you!!!!


På kvällen var jag på fest med jobbet och vi hade jätteskoj. Vi åt och drack och spelade spel!


På söndagen skulle jag jobba men missade att ställa tillbaks klockan så jag kom en timme för tidigt. Hade ställt klockan på fem på morgonen istället hahah.. så det kan gå....
Hittade en frågespalt på internet som jag tänkte skriva in här .. så vet ni lite skit till om mig =)

Favoritfärger?
Röd o svart

Har du raggat på internet?
Ja, det var där jag träffade min pojke=)

Har du rest mycket?
Nej.

Den trevligaste resa du har varit på?
Spanien, den enda resan jag gjort kan man säg.

Vem hade du senast en dispyt med?
Måste varit chefen =)

Saknar du någon nu?
Ja min kille

Har du msn?
Självklart....

Favoritfilm?
Alla fängelsefilmer, dokumentärer och kriminalfilmer...

Hur många hål har du i öronen?
Fem stycken.

Har du några tatueringar?
Ja det har jag. O sugen på fler är jag med..

Hur svarar du i telefon?
Svarar nästan aldrig då jag föredrar meddelanden och väldigt sällan har ljudet på.

Har du glasögon?
Ja men bara för syns skull  =)

Vad skulle du jobba med om du var tvungen att byta jobb?
Missbrukare, på häkte/fängelse eller som personlig assistent

Nu ska jag fortsätta med det jag gjorde nyss.
Ni får ha en trevlig kväll!

Kram/Angel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0