Tummen mitt i handen!

Idag blev det ingen träning men tog istället och tömde päronens garage.
Satte in min cykel med i mitt förråd. Någon snäll j-vel hade haft sönder ett däck så nu åkte den in.

Försökte mig på att laga mat nu ikväll. Skulle göra stuvade makaroner och falukorv..
Hann hälla i makaroner i grytan men resten hällde jag på golvet.. så fick ta fram sopborsten och lägga mig på alla fyra o sopa upp skiten. Sen fick jag försöka röra i makaronerna som satt fast i botten på grytan... Fattar nada.. vattenmakaroner ska väl inte fastna?!
Vet inte hur, men de stuvade makaronerna blev lite torra =)
Men har iaf ätit mat idag...
F-n så trist att laga mat... Jag har ju tummen mitt i handen!

Imorgon ska jag till jobbet igen.. Känns UNDERBART att jobba dag så hoppas inte tjänsten försvinner efter nyår. Vill inte tillbaks till natten igen...uscha...

orkar inte skriva mer.. ajaj i magen... förmodligen min matlagning =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0