Att vara stark

Började äta i helgen igen..
Känns mycket bättre nu. Magen gör inte lika ont nu...

Idag har jag varit hos doktorn. Skulle kolla upp "sprickan" i huvudet och huvudvärken.
Nja sprickan verkar ju inte vara nån fara iaf...
Tog blodtryck, EKG, kisseprov och blodprov.
Blodtryck och puls var alldeles för högt.
Ska gå i tre veckor o kolla blodtrycket. Sänks det inte (vilket jag är säker på att det inte gör) så ska jag få medicin för det.
Vill inte ha massa mediciner... =(
EKG-et verkade iaf bra.
Kisseprov vete tusan varför jag gjorde.. men men. Det får jag väl reda på senare..
Ska få en remiss för att röntga huvudet med. Ska åka in i någon tub typ.. lät helknas.
Men men., Lär ju vara värre sen när jag ska svälja en kamera...=)

Resten av dagen har varit helt okej faktiskt. Haft massa att göra på jobbet så det har gått snabbt.
Börjat må lite bättre på jobbet. Har väl sina anledningar iofs. Men känns bättre än förra veckan iaf.


Brukar kolla på Miami Inc på kvällarna.
Man blir ju såå sugen på att skaffa fler tatueringar..
Jag vill ha fler...Nuuu!!! Tips på några fina?

.........................................................................................

Jag vet att jag inte alltid är en ängel...men jag försöker...



image20



Att vara stark är inte
att aldrig falla
att alltid veta
att alltid kunna

Att vara stark är inte
att alltid orka skratta
att hoppa högst
eller vilja mest

Att vara stark är inte
att lyfta tyngst
att komma längst
eller att alltid lyckas

Att vara stark är
att se livet som det är
Att acceptera dess kraft
och ta del av den
Att falla till botten
slå sig hårt
och alltid komma igen

Att vara stark är
att våga hoppas
när ens tro är som svagast
Att vara stark är
att se ett ljus i mörkret
och alltid kämpa
för att nå dit



Kraaaamis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0