Jag besökte en sekt

Nu har verkligen hösten kommit. Hoppas det inte blir någon snö i år. Det är sååå trist o blaskigt...



I onsdags drog jag o en kollega på Ki-yoga...
Kanske någon av er som håller på med det men kommer vara helt ärlig om detta... Vilken j-vla sekt känsla det var.
Tjejen som höll i det pratade tyst o överdrivet lugn. Alla betedde sig som om de var hypnotiserade, precis som sektmedlemmar. Enbart några ljus tända.. Äcklig känsla.. Sjukt att syssla med detta tycker jag.
Nä vi två ska Aldrig mer dit.

Vi har fått kanon bra på jobbet nu när vi är liteandra i personalen. Kanonkul att gå till jobbet =)
Det enda dryga nu är att vi jobbar 12-timmars pass.. men men =)

Tystnad håller liv i problemen! Stämmer sååå bra!. Det finns de som funnits i mitt liv som betett sig illa. Ena dagen är man vänner i nästa blir det ett hånande sms "haha".. Vad får man ut av att vara otrevlig mot de som ställer upp?
Kan lova att ingen varit så ärlig som jag. Varför kan inte alla bara vara vuxna o vara vänner o prata istället för att hitta på skit i sina huvuden. Ingen vågar ta upp saker utan håller tyst. Tystnad håller liv i problemen..
Varför är man inte vänner...man lever en gång... Trist med folk som har barn dessutom, som beter sig som 14.. Tänk över detta...
Många vågar inte prata eller be om ursäkt för de skäms när de vet de gjort fel. Men lägg ner. En ursäkt tyder på att man är mogen.

Fikade med en gammal kompis häromdagen. Han ska få barn. =) Yay så kul!
O nu i veckan ska två av våra bästa vänner få en bäsing.. Så spännande!!!


Nu ska jag hoppa in i duschen..
Ha en fin dag.. kanonväder =)

kraaaam

Kommentarer
Postat av: k i m m e l i m

Haha sånt där är ju så obekvämt och pinsamt!

Själv har jag faktiskt växt upp i en sekt, fast vi hade det inte sådär extremt på våra "möten" dock ;)

2008-10-19 @ 17:38:57
URL: http://kimmelim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0