Frajjdajj...Tiden går fort!

Idag kommer baby hem..
Blir nog en lugn myskväll. Kanske kolla en film =)



Snart ska jag o några till åka till Ullared. Vilken tjej gillar inte att åka dit lixom ...=)
Ska bli roligt.
Dryg bilresa dit bara.. Men men det kan det vara värt.
Hoppas bara att det är lugnt där. Brukar ha turen att komma när det är lugnt.





Igår när mamma o pappa var här sprang Wilma lös. Hon kan gå i trappan så man får vakta henne lite =)

Och så himla mysig är hon. Låg på min mage/bröst igår hur länge som helst o bara mös...
Mitt lilla hjärta =)
Hon vill vara med hela tiden.
Men så länge hon inte är helt rumsren så får hon bara vara ute kortare stunder.
Hon har ju inte haft någon mamma så hon har inte haft någon hos sig..lilla gums. Inte lätt o veta då ju...

Nä nu ska jag fixa i ordning i garderoben o göra det sista innan helgen börjar.
Imorgon blir det bomässa, tvättning, träning...Hm det är det jag vet nu iaf..


Trevlig helg allihopa!

Kram Angel






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0