Tlööööööött

Stress stress o mera stress...
Vi har massor på jobbet att göra... Att allt bara kan ha ökat så nu i flera veckors tid.
Helt otroligt.
Hinner inte med hälften typ...
Två dagar kvar denna veckan sen på fredag ska jag till Värmland på begravning.
Inte kul. Och inte kul att åka så många mil på en dag.
Men vad ska man göra liksom...

Har lagt in lite kläder på Tradera nu.
Borde lägga in mer men det är inget kul tycker jag inte...
Får fortsätta imorgon om jag hinner...

Imorgon efter jobbet ska jag:

*Tvätta
*Ta fram kläder till begravningen
*Lämna in spel
*Måla naglarna
*Betala faktura Tradera
*Lämna kläder till återvinningen
*Fixa madrass (får besök på torsdag)
*Ta in sovsäck
*Handla
*Slänga sopor i sopsorteringen
*Städa
*Lägga ut kläder på Tradera

*Kolla min lön från krogen
Vad var det mer....hm....
Listan fylls på mer o mer....


Pratar med folk på msn så uppdaterar senare eller imorgon...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0