Huuuuujedamej

Någon som fått vaccin ännu för svininfluensan?
I have... Fick den igår. Kände ingenting förrän jag skulle lägga mig.
Hade så s*t*ns ont i hela överarmen så har inte kunnat sova i natt.
Sover ju mest på vänster sida så var helt förtvivlad.
Gör fortfarande ont faktiskt. Och sen fick jag frossa halva natten och feber resten av natten.
Ja men det är ju kalas... så med andra ord så har jag varit vaken sen igår morse... Kul kul =)

Jag hatar att vara sjuk..eller ja alltså förkyld och så...
Blev trött på att inte ha tränat på länge så gick till gymmet igår och skulle köra ett step-pass.
Stod och pratade lite med några tränare och råkade nämna att jag var förkyld o gick på pencillin så jag fick inte träna det för dem.
Så blev ett litet pass på gymmet ist.
Men tur att jag lyssnade för jag mådde ganska dåligt efter med febern o de...
Var iaf snällt av dem att bry sig när man själv inte fattar sitt eget bästa.



Någon som har tips på någon fräck tårta?

Jag är verkligen kass på sånt där men ska fixa en till nästa vecka eftersom killen fyller år o måste ha tårta =)
Han är ju bara vuxen menar jag...och han SKA ha tårta =)
Tips, bilder? =)

Börjar nya extrajobbet på lördag.
Blir en tuff helg...
Ska jobba måndag-fredag som vanligt.
Slutar en timme senare på fredag och ska sen direkt åka till oskarshamn för att gå upp halv fem och jobba där hela lördagen.
Slutar 18:12 och ska åka hem igen, 20 mil, för att byta om och sedan åka ca 5 mil och jobba till 02:30 och sen åka 5 mil hem. Huuuuujedamej!!!
Jobbar ju dessutom en timme extra på natten eftersom man drar tillbaks klockan..
Så så ser min underbara helg ut =)


Nu väntar disken på mig.

Ha det mys =)

Kramen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0