Dolk i ryggen

Fy f-n vad jag blir trött ibland.
Måste få skriva av mig lite så jag kan släppa det =)

Har ställt upp 110 procent på en kompis.
Kan inte skriva ut här eftersom personen då kommer hängas ut.

Men hur som helst...
Jag har gjort allt...
Vad får jag tillbaks då?
EN DOLK I RYGGEN!!

När fy f-n sånt tar jag inte.,
Jag blir så ledsen när det blir såhär...

När man ger allt o lite till o sen blir behandlad så.

Kanske är man för snäll när det gäller sånt,,

Man får ingenting för o vara snäll mot andra.

Jo...en dolk i ryggen...

Jag vill kunna lita på mina vänner. Inte bli halshuggen av dem.
Jag vill kunna ställa upp till hundra procent o veta att de gör detsamma den dagen jag behöver det.

Är det bara jag som tänker så?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0