Julepynt*

Oj var ett tag sedan man skrev här.
Jag var nog kass som jag trodde då på att blogga.. men men... =)
hihi

Har åkt på en förkylning. Så himla trist att gå runt och låta som en hes man.. Men inte så mycket att göra åt. Det går nog snart över.

Vi har redan julpyntat... För första gången sen jag flyttade hemifrån så har jag nu en gran. Fick mammas och pappas när de skaffade ny. Och satt upp julstakar har vi med. Det är såååå mys att ha de tända på kvällarna. Åhhh .... =)
Vi var och handlade lite på Ikea förra helgen till granen och lite så. Det var trevligt!!

I övrigt är allt bra. Lite surt att en del vänner bara hör av sig i etapper eller vad man ska säg. Ibland en massa, ibland inget alls. Men man ska väl inte bry sig för mycket., Så himla tråkigt med sånt bara.

Kan inte komma på vad man ska köpa i julklapp till föräldrarna, brodern och de andra.
Tycker det är grymt svårt.
Och idag är man inte så sugen på att gå ut i regnet och handla klappar...
Ska iaf fortsätta rensa ut alla papper jag samlat på mig senaste tiden.

Ha det bäst! Mejla gärna över er bloggsida om ni har någon:
[email protected]

Kram //Angel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0