Vad ska man köpa??

Verkar inte som vi blir av med Peters lägenhet tidigare.. Isf måste vi betala den til sista februari.
Men nu har vi iaf flyttat allt som ska hit. En hörnsoffa ska vi flytta till pappa och mammas vind men resten ska vi slänga. Så får bli en vända eller två till Bubbetorp.

börjar kännas stressande att jag inte kommit på vad jag ska ge folk i julklapp.
Inga som har några förslag?? Jag har jättesvårt för att komma på. Särskilt till föräldrarna...och brorsan med för den delen...

Jag funderar på att ta en runda på stan idag.
Vi behöver kolla på en garderob eller liknande med i helgen. Vi behöver få mer ordning. Som det är nu så har vi det nästan så att man använder bara det som står/ligger främst.... Det är lite drygt tycker jag. Så vi får se om vi hittar en lösning. Vi har ju inte sååå mycket plats ledigt ör möbler...om man säger så =)

Nu är Peter iväg på jakt och jag tänkte vika ihop och lägga in gårdagens tvätt innan jag hoppar in i duschen och ger mig in till stan.

Förresten har ni testat Nintendo Wii- jag VILL HA! Tycker det är coolt. men lite för dyrt för min plånka...

Förresten min granne/fd vän verkar få tio år.. Men sköter han sig så kommer han ut efter 6½ ungefär. Det är ju ingenting ju. Tänk på barnen till den mördade....de får leva utan pappa i resten av deras liv. Deras iv är förstörda i många många många år... Men han förlorar bara runt 6 år....
Helt sinnesjukt låga straff för mördare.





Här är en rolig notis som livar upp lite =)
image16

Tur man fick den såld =)

Just det, kom precis på att jag ska jobba ikväll. Har extrabevakning... Får inte glömma bort det!

Fortsatt trevlig helg på er!!

Kram //Angel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0