071103

I onsdags var jag o killen ute o åt på Mont Matre (eller hur det stavas) med hans far och hans ena lillasyster. Var himla gott och mysigt =)

Annars har det inte hänt så grymt mycket.. Jobbat som vanligt.. wie!

Tråkigt när man inser att ens vänner bara är "vänner". En del kan inte umgås som innan pga att man skaffat kille, och andra kan inte höra av sig. Tråkigt med såna personer tycker jag!

Alltså vad tiden går fort. Redan november. Helt sjukt.
Kallt börjar det bli och man får baxa på sig den där varma jackan som bara är i vägen...
Hoppas på värme snart igen =)

Om mindre än en månad är det julbord. Det känns knas. Känns som man nyligen hade semester ju.. Eller?

Lite spänd om min tjänst komer vara kvar eller om man får börja leta jobb till jul.
Vet inte vad jag vill. Kanske dags att byta jobb efter tre år eller vad ska man göra?!?!

Ska springa ner i tvättis igen.
Ha en trevlig helg!!

Kraam /Angel



Kommentarer
Postat av: Therese

Hej tjejen. läget med dig? håller med dig är det redan snart julbord..oj...men gott kommer det blir=)ha det gott/tessan

2007-11-05 @ 23:11:59
URL: http://therese84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0