Fars Dag ! ! !

God morgon!

Denna helgen har varit underbar.
I fredags var jag o hjärtat ute och åkte lite bil. Sen ringde jag brorsan om resultatet mellan Hästö-IFK och då blev vi uppbjudna till han och hans sambo på fika runt nio tiden på kvällen. Snackade lite skit och så.
Sen igår så tränade jag först och killen mekade med bilen. Sen åkte vi inte till stan och gick där en stund. Mys*
Vi köpte en mössa till honom och ett linne till mig. Jag vill nog oxå ha en mössa i år. Inte haft någon på massa massa år men provade igår och det var så varmt o gott... så får nog inhandla mig en sån.
Sen åkte vi till Jysk och köpte en dubbelmadrass... Man åker ju ner mellan de två 90 madrasser vi hade i dubbelsängen innan. Detta blev kanon! Har sovit jätteskönt i natt =)
Sen åkte vi o handlade mat. Har lärt oss handla för några dagar i stöten nu =) Wie!!!

Igår kväll blev det film " Rapid Fire" och sing-a-long...Börjar man bli lite gammal nu när man kollat på sing-a-long eller vad... som en pensionär...
Pinsamt kanske men det är kul =)

Fars Dag idag. Pappsen ska få en tröja =)

Kjaaaam //Angel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0