U L L A R E D

Igår var vi i Ullared. Kul som vanligt och pengar gick det åt.
Färden började strax efter 05:00 och slutade väl runt 19 tiden..

image9

Schampo, servetter och servetthållare, påsar, batterier, termometer, tomma cd-fordral, tandkräm, rakgel, fryspåsar m.m...

image10

En av tröjorna jag köpte... en myyysis...!!

image11

Hm, blev knas bild.. men det är en av de tavlor jag köpte..

Sen blev det lite till killen med men det kan jag ej visa här ... för det är en överraskning till honom.
Och ett par skor köpte jag med..
Kul hade vi iaf, fast resan var dryg faktiskt.

Nu ska jag fortsätta plocka undan mina saker..

Natti natti på er!!

Kjaaam // Angel


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej. Fina saker du köpt på U.

Antar du blev sur igår. Kan faktiskt inte hjälpa att min mobil e pajj. Försöker & försöker skicka sms, men tydligen kommer dom inte fram ?

Helgen är upptagen, men vad sägs om att vi ses på tisdag nästa vecka ?

//*Lina

2007-10-12 @ 08:09:37
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0