Det är Hon*

Är en tjej på 23 år för er som inte vet...o jag jobbar inom bevakningsbranschen. När de flesta folk sover, då jobbar jag. Hoppas det snart ändrar sig så man kan få ett normalt liv o dessutom kunna sova... *håller tummarna för mig själv*.
Har en pojkvän som betyder mycket för mig. Han är mitt hjärta ! =) Love him ! ! !
Har även en familj som jag aldrig skulle klara mig utan. De finns alltid där för mig. Älskar dem över allt annat !

image1

Hitta En Kille Som Kallar Dig Vacker Istället För Sexig .
En Som Ringer Upp Dig Så Fort Du Lagt På .
En Som Skiter I Alla Andra Tjejer Han Kan Få .
En Som Ligger Vaken Bara För Att Få Se Dig Sova .
En Som Vill Visa Världen Att Du Är Någonting.
En Som Håller Hand I Hand Inför Polare.
En Som Konstant Påminner Dig Om Hur
Mycket Han Bryr Sig Och Tycker Om Dig .
En Som Tar Med Dig När Han Träffar Sina Vänner.
Och Som Vänder Sig Mot Dem Och Säger
"Det Är Hon"


Nu ska jag försöka sove eftersom jag jobbat i natt o börjar jobba sen igen.
Får se hur de här bloggandet går.

Puss & Kram
//Angel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0