No more nights!

JAG FICK TJÄNSTEN!!! WIIIE!!

Jag ska börja jobba dagtid. Är så glad =)
Så nu kan jag äntligen börja träna och ha ett vanligt liv.
O kunna sova =)

Yay!!!

Jobbade lite extra i natt. Var riktigt segt. Jobbade fram till sju så var helt slut idag.

Idag var jag inne i stan och köpte träningsskor och byxor. Mamma drog jag med mig med =)
Så nu har jag inga ursäkter att inte börja träna.

Träffade en gammal klasskamrat från gymnasiet igår. vi var på stan ocj käkade lunch. Fick reda på att hon gift sig. Så glad för hennes skull ! ! ! !

Tömma pappas garage skulle jag ju gjort igår. Men eftersom jag skulle jobba natt så ville jag inte springa med det så Måste ta det i nästa vecka.

Hur som helst.. No more nights =)

Pöss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0