Rubriker är svårt

There is something about me  you just have to know.
Sometimes i run.
Sometimes i hide.
Sometimes i`m scared of you.
But all i really want is to hold you tight, treat you right and be with you day and night.
Baby all i need is time.

Blir så irriterad varje dag när man läser tidningen om Rödebytragedin.
Mannen som sköt har suttit inne sen i typ september eller nåt i väntan på domen.
Dej-vla ungdomarna som är problemen till allt skit och som i åratal trakasserat familjen, de är fria.
Varför tar de inte in dem oxå?
Det är ju deras fel att de trakasserat familjen och att deras kompis är död.
Pappan, som efter år av skit från ungdomarna, får sitta bakom lås och bom till alt är klart bara för att han försvarade sin familj. Medan ungdomarna lever sina liv och går i skolan och träffar vänner.
Hur f-n funkar vårt rättssystem?! Bura in pojkjävlarna..släpp pappan och låt familjen vara.
Det är pojkarna som är mördarna ...Inte pappan..

Gaaah blir så irriterad på det... lider med den drabbade familjen.


Undra om man vågar bleka sitt hår..
Eftersom jag har både svart och blont hår är det alltså det svarta jag vill bleka.
Går det eller blir det torrt och missfärgat?? Hjäääälp

Nu i veckan ska jag testa på pistolskytte =)
 Yay!!!
Hoppas jag kommer tycker det är skoj ....

Vill känna den där lyckan igen.. Som när man hör ett barn skratta.. Den glädjen som värmer ens hjärta då...den vill jag känna. Vill ha något att sträva efter, vänner som finns där, vill ha folk runt mig som får mig att le..som får mitt hjärta att le...vill ha en hobby, vill ha ett jobb som jag trivs kanon med.... Lycka...

Usch EN dag kvar nu till doktorn.. Börjar bli nervös. Vill inte ha ett tråkigt besked =(

Guardian Angel where are you when i need you the most...








Kommentarer
Postat av: Carro

Halluuu! Hur gick röntgen??? Håller tummarna för att det gick bra! Hahaha, jaa.. reklamen för Elgiganten är något störig! ;) Cykeln på köpet får man inte till alla varor, enbart ett visst utval! Kraaaam

2008-04-08 @ 00:30:05
URL: http://niiiilorac.blogg.se
Postat av: Carro

Yes! Har väl 4-5 mil kanske! :D Kanon! ;)
Hoppas att resultatet är bra av röntgen nu då! Kraaam!

2008-04-08 @ 19:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0