Tattoo

Idag gjorde jag min andra tatuering.
Tre timmar ungefär tog det. det kändes inte jättemycket i början.. men man blev mer och mer öm.
Sista 25 minuterna gjorde det AJAJ.
Men nu är den gjord och jag blev nöjd. Blev sugen på fler direkt bara. Det är som en drog.
Nu har jag ju ett problem de närmsta dagarna.
Rengöra och sova... Den sitter ju på ryggen.
Så himla drygt. Men som mamma sa, det är mitt egna jävla fel =)

Min mammas reaktion var väl, som jag visste redan innan, inte den bästa när hon såg den.
Den är ju rätt stor.
Hon tyckte den var fin gjord men hon hatar tatueringar..
Pappa verkade digga den. Men han har nog blivit lite övertalad av mamma för han började prata om att den syns ju om jag ska gifta mig och sånt...So?? Tatueringen är ju jag så varför dölja?!
Men de gillade den iaf. Och jag gillar. Huvudsaken ju =)


Var hos doktorn häromdagen igen.
De hittade inget fel i huvudet! Lät ju knas =) Det vet väl alla att det är fel i huvudet på mig. Men inget farligt alltså!
Kanon! Men varför har jag jämt huvudvärk då?!

Tror att jag blivit allergisk mot ketchup..
Får ju inte vara sant. Ketchup är ju en huvudingrediens ju.
Nä detta får inte vara sant!

Nä fan vad trött jag är i överkroppen.
Kan ju inte lägga mig pga tatueringen. blir galen...

Natti
Kraaaam*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0